Faqs

Algemeen

  • Hoe kan ik een attractie huren?

    Hoe kan ik een attractie huren? U kunt via de website een attractie bestellen, een mail sturen naar info@withagen-attractieverhuur.nl of telefonisch contact opnemen op nummer 0164-235143.

  • Hoe gaat het huren van een attractie in zijn werk?

    Als wij een aanvraag krijgen van u, dan sturen we u een bevestigingscontract wanneer wij alle gegevens van u hebben ontvangen. Pas zodra wij de opdrachtbevestiging ondertekend van u hebben teruggekregen, staat uw attractie definitief vast. Doe dit dus zo spoedig mogelijk. U ontvangt een factuur ongeveer 2 weken voor aanvang van uw evenement als u er voor gekozen heeft deze vooraf per bank te betalen. Bij een contante betaling ontvangt u geen factuur vooraf. Deze krijgt u bij het ophalen van de attractie. Let er dan wel op dat pinnen niet mogelijk is.

  • Levert Withagen-attractieverhuur attracties in heel Nederland?

    Uiteraard levert Withagen-attractieverhuur in heel Nederland. Mede door de uiterst flexibele dienstverlening kunnen wij op elk gewenst tijdstip op elke plaats in Nederland voor u klaar staan. Let er wel op dat er een kilometervergoeding in rekening wordt gebracht.

Betalen en Boekingen

  • Welke gegevens dien ik door te geven bij een boeking?

    Als u een attractie wilt boeken kunt u dit het beste doen via onze website. U kunt eenvoudigweg de gewenste artikelen in het winkelwagentje stoppen en zodra u de gewenste producten heeft, verder gaan naar “afrekenen”. U ziet dan gelijk een berekening van de kosten inclusief borg en BTW. Wanneer u alle gegevens heeft ingevuld, klikt u op “plaats bestelling”. U ontvangt dan z.s.m. bericht om uw reservering te bevestigen en aanvullende informatie door te geven. Let erop dat wanneer u voor een bedrijf of vereniging reserveert, u de gegevens van het bedrijf of de vereniging dient op te geven. Zo is het in de toekomst makkelijker om terug te vinden wat er gehuurd was.

  • Kan ik een attractie ook meerdere dagen huren?

    Wanneer u een attractie meerdere dagen huurt dan bent u zelf de gehele huurperiode verantwoordelijk voor de attractie. U dient dus zelf voor opslag en/of beveiliging van de attractie te zorgen.

  • Waarom moet ik borg betalen?

    De borg is voor ons een kleine verzekering om er voor te zorgen dat de verhuurde materialen gebruikt worden waar ze voor bestemd zijn. U raakt de borg alleen kwijt als er schade is ontstaan door verkeerd gebruik. Wij hopen met de borg dat wij diegenen die wat anders met onze spullen van plan zijn op een afstand te kunnen houden.

Algemene Voorwaarden

Levering

  • Kan ik een attractie afhalen of moet ik hem laten bezorgen?

    U kunt een attractie zelf afhalen. Op onze website vindt u in de meeste gevallen hoe groot de attractie is en hoe deze vervoerd kan worden. Vraag hier anders naar. Als u een attractie komt afhalen moet u een geldig legitimatiebewijs meebrengen. Indien u de factuur nog niet heeft overgemaakt kunt u ter plaatse contant betalen. Vergeet niet dat u niet alleen de huursom, maar ook de borg moet betalen. Bij normaal gebruik van de attractie krijgt u de borg bij terugbrengen weer terug. Door ons laten bezorgen kan ook, hier zijn extra kosten aan verbonden en u dient dan vooraf het geld te hebben overgemaakt. Contant betalen bij aflevering is niet mogelijk.

  • Afhalen: Is het mogelijk de materialen een dag eerder af te halen en een dag later terug te brengen?

    U huurt attracties per kalenderdag. Wij kunnen dan ook alleen levering garanderen voor de kalenderdag waarop de attractie gehuurd wordt. In sommige gevallen kan in overleg worden afgeweken van reguliere levertijden. Neemt u hiervoor contact met ons op. Wilt u er zeker van zijn dat u eerder over de attractie beschikt dan dient u de attractie meerdere kalenderdagen te huren.

?>